Close
Close

נגישות

Interface

Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
דרושים 2021

דרושים 2021

 

מכרז חיצוני לתפקיד מנהל/ת לקוחות

 

היקף המשרה:  100%
מתח דרגות: 40-41 בדירוג המח"ר, 19-20 בדירוג מנהלי.
בכפיפות למנהל/ת מחלקת אירועים

 

מנהל/ת הלקוחות אחראי/ת על הגדלת היקף ההכנסות העצמיות של המוזיאון באמצעות הרחבת קהל הלקוחות מהארץ ומחו"ל (B2B)

 

תיאור התפקיד:

  • אחריות על תחום המכירות לקבוצות ולארגונים בארץ ומחו"ל.
  • גיבוש תכנית עבודה למכירות והוצאתה לפועל.
  • עבודה מול רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, עולם התיירות, משרדי ממשלה, ועדים וכד'.
  • אחריות על מכירות למול סוכנויות תיירות בארץ ובחו"ל לרבות השתתפות בכנסים וייצוג המוזיאון.
  • יצירה וחידוש של הסכמי שיתוף פעולה מול מוסדות, ארגונים וכד'.
  • יוזמה והובלה של פיתוח מוצרים מותאמי לקוח.
  • פיתוח ערוצי מכירה חדשים להרחבת קהלי היעד.
  • ניהול וניתוח תמונת מצב באמצעות דוחות, נתונים ומדדים ופיתוח תכניות מכירה בהתאם.
  • מכירה וליווי אירועים מיוחדים במוזיאון.
  • שותפות במשימות מחלקת האירועים. 

 

דרישות התפקיד:

  1. השכלה אקדמאית (יתרון לתחומים רלוונטיים כגון מנהל עסקים, שיווק, תקשורת וכיו"ב) או השכלה מקצועית בתחומי השיווק והמכירות.
  2. ניסיון מוכח של לפחות שנתיים במכירות.
  3. שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה.
  4. יכולות בין אישיות גבוהות.
  5. ניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות, משרדי ממשלה וגופי תיירות.
  6. יכולת אנליטית וניתוח נתונים.

סעיפים 1-3 דרישות סף

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  jobs108@imj.org.il עד לתאריך 27/04/2021

 


הודעה על משרה ארעית שעתית פנויה

מכירת מינויים פרונטלית בעמדת המנויים וטלמרקטינג

 
דרישות התפקיד:
תודעת שרות גבוהה
כושר ביטוי וכוח שכנוע
אסרטיביות
בעלי יוזמה
סובלניים
ניסיון קודם  בטלמרקטינג -שנה לפחות - חובה
אנגלית טובה

 

היקף שעות שבועיות: עד 20 ש"ש = 50% משרה
בימי ג' בין השעות 15:30 – 21:00, ימי ד' וה' בין השעות 9:30 – 17:00, כולל עבודה בימי חוה"מ וחודשי הקיץ.
ימים נוספים לפי הצורך ובהתאם לפתיחת המוזיאון בימים נוספים.

 

תאריך תחילת עבודה: מיידי 
עובדים המעוניינים בתפקיד מוזמנים ליצור קשר ישיר עם  נטליה קובל ולשלוח קורות חיים לכתובת מייל:natalia@imj.org.il     
      
 

מכרז פנימי חיצוני לתפקיד עוזר/ת לאוצר המחלקה לעיצוב ואדריכלות, אגף בצלאל

היקף המשרה: 100% משרה  =  40 ש"ש
מתח דרגות: 38-40
 

תיאור התפקיד:

  1. סיוע לאוצר בכל תחומי אחריותו
  2. עבודה מול המערכת המוזיאלית ושיתוף פעולה עם מחלקות וצוותי המוזיאון השונים
  3. התכתבות ועבודה מול גורמים מקצועיים בארץ ובחו"ל, בנושאי המחלקה השונים
  4. תמיכה בעבודת המחלקה (הכנה לתערוכות בארץ ובחו"ל, אוספים, מחסנים, השאלות וכו')
  5. מחקר אוסף, כתיבה ומענה לשאילתות
  6. קטלוג ומחשוב האוסף של המחלקה
  7.  

דרישות התפקיד:

  1. השכלה אקדמית בתחומי העיצוב, האדריכלות או האמנות (יתרון לבעלי תארים מתקדמים)
  2. שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית – דיבור וכתיבה
  3. ניסיון בהקמת תערוכות ו/או ליווי פרויקטים אוצרותיים
  4. כישורי מחקר וכישורי תקשורת כתובים ומילוליים מעולים
  5. יכולת ארגונית גבוהה
  6. יכולת תכנון וביצוע קפדני ומדוייק
  7. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
  8. שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  9. ניסיון בקטלוג ורישום אוספים מוזיאליים והתמצאות בתוכנת הספיר - יתרון
  10. היכרות עם עולם העיצוב והאדריכלות הישראלי והבינלאומי – יתרון
  11. שליטה בתוכנות גרפיקה, CAD והדמיה ממוחשבת  – יתרון

דרישות 1-2 הנן דרישות סף

 

מועמדים העומדים בדרישות הסף ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה באמצעות דוא"ל jobs100@imj.org.il עד לתאריך 25/4/2021

 


 

משרה שעתית פנויה

קופאי/ת ומענה במרכזיה

דרישות:
תודעת שירות גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה, גמישות בשעות העבודה, יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
היקף שעות שבועיות:
עד 40 ש"ש כולל עבודה לסירוגין בימי שישי בשבתות (במהלך הקיץ השעות משתנות).

 

תחילת עבודה מיידית

 

המעוניינים בתפקיד מוזמנים לשלוח קורות חיים לתיבת דואר: tamarfu@imj.org.il

 


 

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד מנהל/ת תחום אחזקה ובינוי

‏חלקיות המשרה: 100%
מתח הדרגות: דרוג המח"ר:  41-43
מנהלי: 20-22

 

כפיפות למנהל מחלקת תפעול ולוגיסטיקה

 
מוזיאון ישראל משתרע על פני שטח של 80 דונם, ובו כ 60,000-מ"ר בנוי.
מנהל/ת תחום אחזקה ובינוי אחראי/ת על תחזוקת כלל המבנה ומערכות התפעול של המוזיאון.

 

תיאור התפקיד:
  • אחריות ובקרה על התחומים הבאים:
  1.       תחזוקת מבנה המוזיאון לרבות ארכיון תכניות
  2.       מערכות אלקטרומכניות, מערכות מיזוג מרכזיות (יטאות, צילרים, ומגדלי
  3.       קירור) ומערכות גילוי וכיבוי אש.
  4.       אתרים חיצוניים נוספים בבעלות המוזיאון
  5.       הוצאת רישיונות נדרשים לתפעול תקין של המוזיאון
  • ניהול קבלני משנה בתחומי אחזקה ובטיחות
  • הובלת פרויקטים בתחום חשמל ואנרגיה
  • ממונה בטיחות, ממונה אנרגיה, אחראי רעלים והגנת הסביבה
  • מטלות נוספות בתחומי אחזקה ותפעול ככל שיידרש

 

דרישות התפקיד:
  1. מהנדס/ת או הנדסאי/ת אזרחי, מיזוג אויר, חשמל או מכונות, רשום בפנקס המהנדסים/ההנדסאים
  2. חמש שנות ניסיון לפחות באחד מהתחומים הבאים: אחזקה, בינוי, מערכות מיזוג אוויר, במבנים בהיקף של 30,000 מ"ר.
  3. ניסיון בניהול קבלני משנה
  4. ניסיון בעבודה במערכת AutoCad  -  יכולת עדכון ושרטוט, קריאה וניתוח שרטוטים, ניהול שינויים.
  5. הנדסאי/ת מכונות או מיזוג אוויר עם ניסיון בפיקוח תכנון או ניהול עבודת הקמת מערכות מיזוג במבנים גדולים – יתרון  
  6. יחסי אנוש ברמה גבוהה
  7. יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה.   
  8. נכונות לשעות עבודה רבות, גם לא-שגרתיות ועבודה בתנאי לחץ

דרישות 1-2 הנן דרישות סף.

 

ניתן לשלוח קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל jobs107@imj.org.il  עד לתאריך /03/202123

 


הודעה על מכרז חיצוני לתפקיד רכז/ת רכש

היקף המשרה: 100%
מתח הדרגות: 41-38 בדירוג המח"ר, 17 – 20 בדרוג מנהלי
כפיפות למנהלת בקרה והתקשרויות.
 
רכז/ת רכש אחראי על ביצוע, מעקב ובקרה על תהליכי הרכש במוזיאון
 

תיאור התפקיד:

  • מתן שירותי רכש למחלקות תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.
  • הוצאת הזמנות רכש.
  • מעקב אחר אספקת ההזמנות למוזיאון או שלוחותיו
  • מעקב ובקרה לאישור חשבונית לתשלום.
  • איתור ספקים/קבלנים חדשים והגדלת המאגר הקיים.
  • ריענון וחידוש הסכמי רכש קיימים והכנת הסכמי מסגרת נוספים.
  • קבלת הצעות מחיר ועריכת בל"מ.
  • אחריות ובקרה על תמחור המוצרים במערכת.
  • פתיחת מספר קטלוגי למוצרים במערכת בתאום מול מנהל המחסן.
  • ניהול קטלוג מוצרים והפצתו לעובדים.
  • ניהול משא ומתן עם ספקים/קבלנים.
  • כל משימה אחרת אשר תידרש במסגרת מחלקת הרכש.

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידים אדמיניסטרטיביים/תפעוליים
  • השכלה אקדמית / מקצועית בתחומים רלוונטיים – כספים, לוגיסטיקה, רכש, מנהל עסקים.
  • ניסיון מקצועי בניהול תהליכי רכש ומו"מ, חוזים והתקשרויות.
  • אמינות ללא פשרות, יחסי אנוש טובים, אסרטיביות.
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
  • היכרות עם מערכות מחשוב רלוונטיות.
  • יתרון לבעלי ניסיון והתנהלות עם העולם המוזיאלי

דרישות 1-2 הנן דרישות סף.

 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לתיבת דואר:  jobs105@imj.org.il   עד לתאריך 23.03.21.

 


מפיק/ת אירועים במוזיאון ישראל

היקף המשרה : 100%
מתח דרגות : דרוג המח"ר: 38-40
כפיפות ל: מ"מ מנהלת מחלקת אירועים
 

אחראי/ת על תיאום תכנון ותפעול אירועים במוזיאון

 

תיאור התפקיד:
· סיוע בבניית אירועים ייחודיים היוצרים הקשרים חדשניים ומקוריים בין התערוכות והמוצגים במוזיאון לתכנים נוספים, משלב האיתור והתכנון, דיאלוג עם אוצרים ואמנים, חוזים ועד לשלב הביצוע בפועל ותיאום מול הגורמים הפנים מוזיאליים וחיצוניים.
· למידה מתמדת של נושאים ותערוכות משתנות במוזיאון.
· אחריות משותפת עם צוות המחלקה על עבודה משרדית ענפה של המשרד כולל כתיבת בקשות להצעות מחיר, כתיבת מכרזים, הוצאת הזמנות לספקים, הוצאת חשבונות ללקוחות, ניהול יומן פגישות המחלקה ומענה טלפוני במחלקה, וכל עבודה משרדית אחרת הנגזרת מהפקת אירוע (לדוגמא: פסטיבל היין, אירועי פתיחות תערוכה, אירועי קיץ ופרויקטים מיוחדים).
· ניהול אירועים בפועל.
· שותפות בביצוע משימות מיוחדות במחלקה.

 

דרישות התפקיד:
· ניסיון בתחום ההפקות והאירועים
· ניסיון בעבודה והיכרות עם עולם התרבות והאמנות בישראל- יתרון משמעותי
· יחסי אנוש מצוינים.
· יכולת לטפל בבעיות ותקלות בתנאי לחץ במהירות וביצירתיות.
· כישורי מחשב ויכולת למידה של תוכנות מחשב חדשות.
· ידע בצילום ובפוטו שופ – יתרון.
· נכונות לשעות עבודה מרובות ולא שגרתיות.
· שליטה מלאה בעברית, שליטה טובה מאוד באנגלית.

 

ניתן להגיש קורות חיים לעומר צור לדוא"ל Jobs106@imj.org.il עד לתאריך 14.3.21

 


מכרז פנימי חיצוני

ממונה תחום תאורה מוזיאלית

מתח הדרגות: 39-42
אחוז המשרה: 100%
כפיפות לראש אגף הקמת תערוכות וטיפול באוספים
 

אחריות על כלל תחום התאורה המוזיאלית משלב התכנון, ועד שלב הביצוע והתחזוקה

 

תחומי אחריות:

· אחראי על הובלת הפרויקטים המוזיאליים הקשורים לתאורה, משלב התכנון ועד שלב הביצוע בפועל

· ניהול המלאי ותחזוקה שוטפת של ציוד התאורה והציוד הנלווה

· עיצוב תאורה וכיווני תאורה לתערוכות מתחלפות תצוגות הקבע ופרויקטים מיוחדים.

· עבודה למול האוצר, המעצב מחלקת שימור וגורמים נוספים במוזיאון.

· ייעוץ ומתן פתרונות עיצוביים ישימים ומקצועיים על פי נהלי המוזיאון ודרישות השימור.

· עבודה מול קבלנים וספקים חיצוניים וכן פיקוח בשטח על העבודות המתבצעות בתחום התאורה המוזיאלית.

· סיוע לצוות המחלקה הטכנית במוזיאון על פי זמינות.

· כל משימה נוספת שתידרש בתחום התאורה המוזיאלית.

 

דרישות התפקיד:

· תואר אקדמאי בתחום רלוונטי – עיצוב תאורה, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי.

· ניסיון בתאורה אדריכלית / מוזיאלית של 5 שנים לפחות.

· השכלה מקצועית בחשמל / תאורה - יתרון

· הבנה בתוכנות- Adobe Photoshop, Autocad, CAD - RHINO או Solidworks

· יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית טובה.

· יכולת ארגונית מעולה, אחריות, עמידה בלוחות זמנים ותנאי לחץ.

· הכרות רחבה מקיפה ועדכנית של כל תחום התאורה המוזיאלית, מתאורת מוצגים לתאורת חלל, כולל טכנולוגיות וחברות מובילות בשוק הבינלאומי.

· ידע בטכנולוגיות יצור ומתן פתרונות טכניים.

· הכרה לעומק של השוק המקומי בתחום התאורה – יצרנים וספקים.

· עברית ואנגלית: כתיבה, קריאה ודיבור ברמה גבוהה מאוד.

· יכולת טובה של קריאה והבנה לש מפרטים טכניים בתחום התאורה.

· יכולת גבוהה של כתיבת תוכניות ובקשות להצעות מחיר בתחום התאורה.

· נכונות לעבודה בגובה.

· זמניות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

דרישות 1-2 דרישות סף.

 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לתיבת דואר: jobs103@imj.org.il עד לתאריך 3.3.21.

 


הודעה על מכרז חיצוני לתפקיד

כותב/ת תוכן באנגלית באגף לקשרי חוץ

מתח דרגות :     40-42
היקף המשרה : 100%
כפיפות : מנהלת אגף פיתוח קשרי חוץ
 
כותב/ת תוכן באנגלית
אחראי/ת על כתיבת תוכן, בקשות ודיווחים לתורמים בחו"ל

 

תיאור התפקיד:

  • כתיבה של מסמכי הצעות לגיוס משאבים בנושא תערוכות, פרויקטים והזדמנויות מימון שונות
  • עריכת וכתיבת דיווחים ועדכונים לקרנות וליחידים
  • מיפוי ואיתור הזדמנויות חדשות לגיוס משאבים
  • הגשת בקשות מקוונות לקרנות
  • ניהול נושא ההצעות, כולל ריכוז מידע מגורמים שונים במוזיאון ומעקב פרויקט
  • כתיבת חומרים שיווקים של האגף כולל ניוזלטרים, עדכונים, מכתבים ועוד.

דרישות התפקיד:

  • אנגלית שפת אם, עברית ברמה טובה
  • יכולת מוכחת בכתיבת תוכן, מסמכי הצעות לגיוס משאבים, דיווחים לתורמים וחומר שיווקי באנגלית
  • ניסיון בתחום פיתוח משאבים ושיווק או יחסי ציבור
  • יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה
  • שירותיות
  • תואר אקדמי
  • יכולת תרגום מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית - יתרון
  • שליטה בתוכנות אופיס ו- Outlook. ידע ב-mailchimp  ובמדיות חברתיות  יתרון
  • שפות זרות נוספות – יתרון
שתי הדרישות הראשונות הנן דרישות סף
*תיערך בדיקת התאמה לכישורי הכתיבה

 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לתיבת דואר: Jobs94@imj.org.il  עד לתאריך 7.2.2020

 

 

ב ב ר כ ה,
האגף למשאבי אנוש