Close
Close

נגישות

Interface

Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
דרושים-2020

דרושים-2020

 

23 ספטמבר 2020

ראש אגף הנוער והחינוך לאמנות מוזיאון ישראל
(במעמד של אוצר ראשי)

היקף המשרה: 100%

מתח הדרגות: 44-45 

כפיפות למנכ"ל

 

אגף הנוער והחינוך של המוזיאון, הנו הזרוע המנגישה את תערוכות המוזיאון ואוספיו לציבור הרחב, בדגש על פעילויות למשפחות, לילדים ונוער, לאוכלוסיות מיוחדות וחיבור לקהילה.
האגף הנו בעל מעמד בינלאומי ומוביל בתחומו. מנהל/ת האגף מנהל/ת כ-100 עובדים, במגוון נרחב מאד של פעילויות חינוכיות, במטרה לתווך בין תערוכות המוזיאון ועולם האמנות לציבור.

 

תיאור המשרה:

  1. ניהול אגף מורכב המונה כ 100 עובדים, אנשי מנהלה מורים ומדריכים.
  2. גיבוש החזון החינוכי  - אמנותי של האגף.
  3. כתיבה, אישור ומימוש תכניות עבודה אגפיות.
  4. הכוונה, תמיכה, פיתוח ושכלול היכולות המקצועיות של צוות האגף.
  5. אוצר/ת אחראי/ת לתערוכות האגף.
  6. ניהול קשרי תורמים.
  7. ניהול כלכלי של האגף.
  8. עידוד וייזום של שיתופי פעולה עם מוסדות ופרויקטים, הנוגעים לתחומי
    האגף בארץ ובחו"ל.

 

דרישות התפקיד:

  1. השכלה אקדמית - דרישת סף.
  2. עדיפות לבעלי השכלה בתחומי החינוך והאמנות.
  3. ניסיון מוכח בניהול עובדים עדיפות לארגון חינוכי או מוסד תרבות.
  4. ידע בעולם התוכן האמנותי והמוזיאלי. 
  5. ידע רב-תחומי והשכלה כללית רחבה.
  6. יכולת מוכחת בפיתוח וביצוע של פרויקטים בתחומי האמנות והחינוך.
  7. היכרות עם עולם הדיגיטל.
  8. היכרות עם הנגשת תוכן למשפחות.
  9. כישורי מנהיגות ויחסי אנוש מעולים.
  10. יצירתיות וחשיבה מקורית.
  11. כושר הבעה מעולה בכתב ובעל פה, בעברית ובאנגלית. שפות נוספות – יתרון.
  12. יכולת גבוהה וניסיון בעמידה מול קהל.
  13. שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  14. יכולת ארגון וניהול בתנאי לחץ ואי ודאות.
  15. זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

 

ניתן להגיש מועמדות ומסמכים לדוא"ל jobs85@imj.org.il    עד לתאריך 23.10.2020.

 


 

 

‏06 ספטמבר 2020

 

מכרז פנימי וחיצוני

לתפקיד מנהל/ת מח' שכר

 

מנהל/ת מחלקת השכר במוזיאון ישראל אחראי/ת על תשלום ודיווח השכר לכלל עובדי המוזיאון תוך הקפדה על מקצועיות, דייקנות ושירותיות.

מתח הדרגות:   בדירוג המח"ר 43 – 40, בדירוג המנהלי 22 - 19

אחוז המשרה:  100%

בכפיפות לראש אגף הכספים

תיאור התפקיד:

  • הפקת משכורות לכלל העובדים
  • דיווחים לרשויות (טפסי 126, 106, 161 ועוד)
  • מענה לעובדים בכל הנוגע לשכרם  
  • טיפול בנושאים פנסיוניים
  • דוחות שונים להנהלה
  • כל משימה נוספת הקשורה לתחום השכר בארגון

 

דרישות תפקיד:

  • תעודת חשבות שכר
  • 10 שנות ניסיון קודם כחשב/ת שכר
  • ניסיון בתוכנת משכית או פיירול של מלם
  • ניסיון בחשבות שכר בארגון ציבורי - מבוסס דרוג / דרגה
  • שליטה גבוהה באקסל
  • ידע בתחום הביטוח הפנסיוני ובהיבטי מיסוי בשכר
  • ראש גדול", יכולת עבודה עצמאית, אחריות גבוהה, מוסר עבודה, תודעת שירות גבוהה, אמינות ודייקנות, יכולת למידה גבוהה

דרישות 1-4 הינן דרישות סף

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים בצירוף תעודות השכלה לכתובת אימייל     jobs82@imj.org.il  עד לתאריך 21/09/20.

 


03.09.20

 

מכרז פנימי וחיצוני

לתפקיד משמר/ת תחום שימור ציורים

 

היקף המשרה :  המשרה חלקית בהיקפים משתנים, החל מ 50% משרה בשנה הקרובה ובהמשך עליה הדרגתית עד ל 80% משרה.  

מתח דרגות : דרוג המח"ר:  38-40  דרוג מנהלי: 17-19

כפיפות ל: מנהלת מחלקת שימור

תיאור המשרה:

  1. שימור, שחזור ומחקר חומרי של ציורים במגוון טכניקות על פי תכנית עבודה שנתית
  2. תיעוד מילולי וצילומי של מצב הציורים באוסף- בתצוגה ובאחסון
  3. הכנת דו"חות מצב לציורים בהשאלה ובשאילה
  4. עבודה בשיתוף פעולה תחת מנהל תחום שימור הציורים ועם צוות המשמרים במוזיאון ומחלקות אוצרותיות שונות
  5. מתן הנחיות, ייעוץ והמלצות בנושאי שימור מונע בתחום שימור ציורים

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום שימור ציורים  - דרישת סף
  2. מיומנות גבוהה בשימור ציורים, הכרה וידע מקצועי בתהליכים הטכנולוגים לייצורם והכרת תהליכי הבלייה הכימיים, הפיסיים והביולוגיים של מצעי ציור ומדיומים מתקופות שונות: על המועמדים לספק תיק עבודות של פרויקטים לשימור המכיל מינימום 5 דוגמאות לטיפולי שימור ושחזור ציורים
  3. תואר אקדמאי או שווה ערך (דיפלומה או תעודה מקצועית) בשימור ציורים  - יתרון
  4. כשירות אופטית גבוהה
  5. יתרון לבעלי ניסיון בסביבה מוזיאלית
  6. הכרה וזיהוי טכניקות מתקופות שונות
  7. יתרון בהכרה וידע בסיסי ו/או מתקדם בשימוש שיטות מחקר ואבחון מדעי ויישומיהם לשימור ציורים (צילומים באורכי גל שונים, שיטות זיהוי חומרים וטכניקות)
  8. ניסיון בתיעוד שימור (הן עבור דו"חות מצב והן עבור דו"חות טיפול)
  9. עבודה על פי עקרונות האתיקה המקצועית הבינלאומית
  10. שליטה בעברית ואנגלית
  11. שליטה במחשב

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות על השכלה לדוא"ל Jobs80@imj.org.il    עד לתאריך 17.9.20.

למועמדים העומדים בדרישות הסף תיערך בחינה מעשית.


03.9.20

 

מכרז פנימי וחיצוני

לתפקיד משמר/ת חפצים אורגניים ומתכות
ואחראי.ת תחום שימור מונע

היקף המשרה :  100%

מתח דרגות : דרוג המח"ר:  38-40  דרוג מנהלי: 17-19

כפיפות ל: מנהלת מחלקת שימור

 

תיאור המשרה:

  1. שימור, שחזור ומחקר חומרי של חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות (פרה-היסטוריה ועד עכשווי) על פי תכנית עבודה שנתית.
  2. תיעוד מילולי וצילומי, של מצב חפצים אורגניים ומתכות באוסף- בתצוגה ובאחסון
  3. הכנת דו"חות מצב לחפצים אורגניים ומתכות בהשאלה ובשאילה
  4. עבודה תחת מנהלת תחום שימור חפצים אורגניים ומתכות ותחת מנהלת מחלקת השימור ועם צוות המשמרים במוזיאון ומחלקות אוצרותיות שונות
  5. מתן הנחיות, ייעוץ והמלצות בנושאי שימור מונע על האוספים בכללותם ועבודה מול מחלקות אחזקה, הדרכות, בטחון ומחלקות אוצרותיות שונות.

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון מוכח של 3 שנים ומעלה בשימור חפצים אורגניים ומתכות – דרישת סף
  2. ניסיון מוכח של 3 שנים ומעלה בתחום שימור מונע בסביבה מוזיאלית
  3. תואר אקדמאי או שווה ערך (דיפלומה או תעודה מקצועית) בשימור חפצים – יתרון
  4. מיומנות גבוהה מאוד בשימור חפצים
  5. ידע מקצועי וניסיון עבודה בשימוש במיקרוסקופ בזיהוי חומרים ותהליכים טכנולוגים לייצור חפצים, והכרת תהליכי בלייה כימיים, פיסיים וביולוגיים של חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות.  
  6. כשירות אופטית גבוהה
  7. כישורי עבודת עין/יד ברמה גבוהה
  8. יתרון בהכרה וידע בסיסי ו/או מתקדם בשימוש שיטות מחקר ואבחון מדעי ויישומיהם לשימור חפצים אורגניים ומתכות (צילומים באורכי גל שונים, שיטות זיהוי חומרים וטכניקות)
  9. ניסיון בתיעוד שימור (הן עבור דו"חות מצב והן עבור דו"חות טיפול)
  10. היכרות ועמידה בסטנדרטים מקצועיים של שימור מונע במוסדות מובילים בעולם.
  11. ידע וניסיון בתפעול מערכות אוגרי נתונים והסקת מסקנות לגבי שימור האוסף.
  12. ידע וניסיון בנהלי ניטור מזיקים משולב, טיפולים מסוגים שונים למיגור פעילות ביולוגית.
  13. עבודה על פי עקרונות האתיקה המקצועית הבינלאומית
  14. שליטה מלאה בעברית ואנגלית
  15. שליטה במחשב

 

דרישות 1-2 הנן דרישות סף.

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות על השכלה אקדמית / מקצועית, בצרוף תיק עבודות של פרויקטים לשימור, המכיל מינימום 3 דוגמאות לטיפולי שימור ושחזור חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות בהיסטוריה, ולפחות 2 דוגמאות לפרויקטים בתחום שימור מונע מוזיאלי.

ניתן להגיש מועמדות ומסמכים לדוא"ל Jobs81@imj.org.il    עד לתאריך 17.9.20.

 

 

 


6 ספטמבר 2020

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

מנהל/ת מחלקת תפעול ולוגיסטיקה

 

מוזיאון ישראל משתרע על פני שטח של 80 דונם, ובו כ 60,000- מ"ר בנוי.
מנהל/ת תפעול ולוגיסטיקה אמון/ה על הובלה, סנכרון ובקרה  של תהליכי התפעול הרוחביים. התפקיד כולל אחריות על תחומי אחזקה ובינוי, רכש, בטיחות ומחסנים.

מתח דרגות: דרוג המח"ר:  42-44, מנהלי: 23 - 21

היקף משרה: 100%
כפיפות למשנה למנכ"ל

תיאור התפקיד:

  • אחריות על כשירות תשתיות המוזיאון ותהליכי התפעול הכוללים:
    • ריכוז וסנכרון תכנית תפעולית של הארגון ומשמעויותיה.
    • אחריות על היבטי התפעול בפעילויות השונות.
  • ניהול צוותי עובדים בתחומי הרכש והמחסנים.
  • ניהול, הפעלה ופיקוח על קבלנים בעבודות האחזקה השונות.
  • אחריות כוללת על אפיון והפקת דרישות רכש בתחום האחזקה.
  • ניהול תקציב המחלקה.
  • אחריות כוללת על תהליכי ייעול ושיפור בתחום האחזקה.
  • אחריות כוללת על תחום הבטיחות והגיהות במוזיאון.
  •  

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית ו/או מקצועית בתחומים רלוונטיים לתפקיד (הנדסה / אחזקה / תפעול / חשמל / רכש, תיתכן הכרה בתחומים נוספים), או ניסיון של 10 שנים לפחות בתפקיד דומה / כמנהל של מערכת או יחידות בתחום התפעול הארגוני ובקרה על עבודתם.
  • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום האחזקה והתפעול .
  • ניסיון בניהול קבלני משנה ובפיקוח על עבודות אחזקה.
  • ניסיון בניהול והנעת עובדים.
  • תעודת ממונה בטיחות – יתרון.
  • ניסיון ברכש והתקשרויות – יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה ועבודה מול ממשקים מרובים.
  • שליטה גבוהה בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל.
  • ניסיון בעבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • יכולת ניסוח בעל פה ובכתב בעברית ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • נכונות לשעות עבודה בלתי שגרתיות, גמישות בשעות העבודה, ייצוגיות בפורמים מקצועיים.

 

דרישות 1-2 הינן דרישות סף.

להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים בצירוף תעודות השכלה לכתובת אימייל   jobs83@imj.org.il  עד לתאריך ה- 21.09.20


6 ספטמבר 2020

 

מכרז חיצוני מנהל/ת אתר ועורך/ת תוכן

היקף המשרה:  100%

מתח דרגות: 39-42 בדירוג המח"ר

בכפיפות למנהלת מחלקת שיווק

 

מנהל/ת האתר ועורך/ת התוכן אמון/ה על אתר המוזיאון ואחראי/ת על עריכת תכני המוזיאון והתאמתם לאתר ולערוצים (מדיות) הרלוונטיים

תיאור התפקיד

  • אחריות כוללת על אתר המוזיאון בכלל התחומים (עדכניות, נראות, תפקוד  וכיו"ב).
  • כתיבה ועריכה של תכנים מוזיאליים באתר המוזיאון.
  • ניהול ממשקים מול בעלי תפקידים פנימיים וחיצוניים
  • ייזום ואיסוף מידע מקצועי מאנשי תוכן במוזיאון ועיבודו לתוכן באתר.
  • בקרה על התכנים במדיות החברתיות.
  • הנחייה, בקרה וניהול של  ,SEO ו- GOOGLE GRANTS.
  • אחריות על הניוזלטרים של המוזיאון.
  • כל מטלה נוספת הנוגעת לניהול האתר ולתוכן.

 

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית בתחומים רלוונטיים (תולדות האמנות, לימודי אמנות, ארכיאולוגיה, תקשורת וכיו"ב )
  • יכולת מוכחת בכתיבת תוכן והנגשה שיווקית לתוכן מקצועי*
  • הכרות עם עולם המוזיאונים.
  • ניסיון בניהול אתר והעלאת תכנים באתר
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • יכולת עיבוד תכנים לניוזלטר והתאמה לסגמנטים.
  • יכולות ניהוליות  - תיעדוף משימות, קבלת החלטות, ניהול ממשקים
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

 

סעיפים 1-2 -דרישות סף.

*תיערך בדיקת התאמה לכישורי הכתיבה

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  jobs64@imj.org.il  עד לתאריך 21.9.2020.

 


יום ראשון 23 אוגוסט 2020

 

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

עוזר/ת מנהלי/ת למנהלת האגף לפיתוח קשרי חוץ

מתח דרגות: 38-41

היקף המשרה : 100%

עוזר/ת מנהלית לראש האגף לפיתוח קשרי חוץ אחראי/ת למתן מענה אדמניסטרטיבי לצרכי האגף ולראש האגף, וכן מתן מענה וסיוע בהובלת פרויקטים של האגף.
תיאור התפקיד:

  • תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות האגף כולל ניהול יומן, ניהול תקציב, ותכתובת כללית של האגף באנגלית.
  • הכנת בריפים, דיווחים, סיכומי פגישות, יומן בינלאומי, ומעקב אחר תוכניות פעילות של האגף.
  • תיאום והכנת ביקורים של האגודות והתורמים במוזיאון
  • תמיכה בפעילויות לגיוס משאבים כולל הכנת חומרים נדרשים.
  • הכנות נדרשות לקראת נסיעות ומפגשים.
  • סיוע בטיפוח הקשר השוטף עם אגודות הידידים ומעגלי שותפות נוספים.
  • תמיכה בפרויקט הקמת מאגרי מידע ופרויקטים נוספים שבאחריות האגף.
  • עבודה מול רכז/ת פרסום ודיגיטל בכל הקשור לתקשורת דיגיטלית הכנת פרזנטציות וחומרים הסברתיים עוד.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד ארגוני.
  • השכלה אקדמאית.
  • כישורי תקשורת מצוינים בשפה האנגלית- ברמה מדוברת וכתובה
  • עברית ברמה גבוהה מאוד
  • רמה גבוהה של מיומנויות ארגוניות הן בתחום המחשוב והן בתחום ניהול המשרד.
  • שליטה מלאה בתוכנות Excel, Word, PowerPoint
  • ניסיון בעבודה מול תורמים בחו"ל– יתרון משמעותי
  • כושר ארגון, דיוק וסדר וניהול מספר פרויקטים בו זמנית
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
  • נכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיות.

דרישות 1-4 הינן דרישות סף.
מועמדים/ות מתאימים ישלחו קורות חיים למייל  jobs66@imj.org.il  עד לתאריך  1.9.2020.

 


מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

רכז/ת מערכות מידע​

מתח דרגות
דרוג המח"ר: 39-41

היקף המשרה : 100%

כפיפות למנהל מערכות מידע

רכז/ת מערכות מידע אחראי/ת למתן תמיכה והדרכת משתמשים בתפעול יישומים ובריכוז מינהלי של תהליכים מחלקתיים שוטפים


תיאור התפקיד:

  • תמיכה שוטפת במשתמשים בתפעול יישומי ליבה ארגוניים
  • הטמעת עדכונים וחידושים ביישומים לשימוש יעיל ומיטבי
  • הדרכה והטמעה של יישומי ליבה בקרב העובדים
  • ריכוז ותיאום קשר שוטף מול ספקים
  • וידוא עמידה ברמת שרות נדרשת על ידי הספקים
  • תמיכה מנהלית בתהליכים במחלקת מערכות מידע (כולל ניהול מלאי, מעקב קריאות וכיו"ב).
  • סיוע למנהל המחלקה בהתאם לצורך

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של שנה לפחות בתמיכת משתמשים במערכות מידע.
  • יכולת למידה עצמית באנגלית
  • הכרות עם מערכות Share point, Forms, Teams.
  • היכרות עם  מערכות Sysaid   Salesforce, Qlik Sense BI, - יתרון
  • השכלה אקדמית /  מקצועית בתחומי מערכות מידע -  יתרון
  • יחסי אנוש מצוינים, שירותיות, שיתוף פעולה בצוות

דרישות 1-2 הינן דרישות סף.

*יתקיים מבדק התאמה לבחינת העמידה בדרישות.
מועמדים/ות מתאימים ישלחו קורות חיים בצירוף תעודות השכלה למייל  jobs66@imj.org.il  עד לתאריך  1.9.2020.

 


מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

מנהל/ת שירות למבקרים

מתח דרגות: 41-43
היקף המשרה : 100%

בכפיפות למשנה למנכ"ל

מנהל/ת שירות למבקר אמון על חווית המבקר במוזיאון מטרום הגעתו ועד לאחר הביקור


תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על איכות השירות הניתן למבקר במוזיאון מטרום הגעתו, דרך תהליך הכניסה במהלך הביקור ועד לאחריו.
  • פיתוח יוזמות לקידום ושיפור חווית המבקר
  • אחריות על איכות השירות באזורי הכניסה למוזיאון הכוללים: אולם הכניסה ראשי (תחתון), כניסה לדגם בית שני, המבואה לקארדו.
  • אחריות  על אמינות ובהירות המידע הניתן לקהל בערוצים השונים: מסכי מידע, שילוט,  מדריך קולי, עלוני מידע ופרסום, אתר אינטרנט, אפליקציות ייעודיות, וכל שירות אחר קיים או עתידי במתחמי הכניסה, בגלריות ובערוצים הדיגיטאליים

  • ניהול מערך הקופות וצוות הקופאים.
  • ניהול מרכז המידע וההזמנות למבקרים.
  • טיפול בפניות הציבור.
  • טיפול בכל נושא הקשור למתן שירות למבקרים

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בניהול שרות / עבודה עם קהל בארגון גדול
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית/אנגלית
  • השכלה אקדמית בתחומים רלוונטיים למוזיאון ו/או לתפקיד 
  • ניסיון בניהול והנעת עובדים
  • ניסיון ממוסדות תרבות - יתרון
  • הכשרה מקצועית בתחומי השרות  - יתרון
  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • ראייה מערכתית, יוזמה, יכולת הובלת תהליכים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ. 
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות

דרישות 1-3 הינן דרישות סף.

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל _jobs69@imj.org.il עד לתאריך 6.9.20

 

 

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

לרכז-ת פרסום ודיגיטל

מתח דרגות: 41- 39 בדירוג המח"ר
היקף המשרה : 100%

בכפיפות למנהלת מחלקת שיווק

רכז-ת פרסום ודיגיטל אחראי/ת על קמפיינים, תקציב הפרסום ומדיות חברתיות


תיאור התפקיד:

  • אחריות על ניהול המדיות החברתיות- העלאת תכנים וקידומם בהתאם לקהלים הרלוונטיים.
  • אחריות על בניה וניהול הקמפיינים השונים של המוזיאון מול משרדי פרסום/ספקים.
  • אחריות  על תקציב הפרסום.
  • ניהול ובקרה של עבודות עיצוב ומיתוג שיווקיים.
  • ניהול ממשקים מול בעלי תפקידים פנימיים וחיצוניים.
  • כל מטלה נוספת הנוגעת לתחומי הפרסום והדיגיטל

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית בתחומים רלוונטיים (שיווק, מנהל עסקים, תקשורת, פרסום וכיו"ב)
  • יכולת כתיבה ועריכת תוכן שיווקי למדיות חברתיות*
  • היכרות עם תכני המוזיאון
  • ניסיון בניהול פרויקטים והפקתם
  • ניסיון בניהול תקציב.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים.
  • הבנה מערכתית ויכולת קבלת החלטות
  • אנגלית ברמה גבוהה - יתרון

דרישות 1-2 הינן דרישות סף.

*תיערך בדיקת התאמה לכישורי הכתיבה השיווקיים

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  jobs65@imj.org.il עד לתאריך 6.9.2020.