Close
Close

נגישות

Interface

Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
דרושים 2021

דרושים 2021

 

קול קורא לאיתור

מנהל/ת כללי/ת למוזיאון

יולי 2021

לצפייה בקול הקורא לחצו כאן

 


 

הודעה על מכרז חיצוני

לתפקיד טכנאי ציוד אורקולי

 
היקף המשרה : 100%
מתח דרגות – 38-40 בדרוג המח"ר או 19 – 17 בדרוג המנהלי
בכפיפות למנהל המחלקה האורקולית

 

תיאור התפקיד:

  • התקנה הפעלה ותחזוקת ציוד אורקולי
  • השתלבות בצוות המחלקה האורקולית וסיוע במטלות המחלקה כגון תליית מקרנים, מסכים, רמקולים וכו', תפעול הציוד בגלריות, עזרה בתחזוקת אודיטוריומים, חדרי ישיבות ועוד.
  • עבודה עם אוצרים, מעצבים ואומנים תוך התאמת צרכיהם ליכולות הטכניות של המחלקה, ואופציות ההקמה בגלריות המוזיאון, כולל אפיון הציוד הרלוונטי.
  • כיוון וכיול אמצעי הקרנה, הטמעת סרטים בנגנים, תפעול מחשבים בתערוכות ובחדרי ישיבות, תחזוקה ותיקון יצירות חשמליות / ממוחשבות, וכל צורך מקצועי אחר של המחלקה האור קולית.  

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בהפעלת מערכות וציוד אודיו וידיאו, כולל אפיון צרכים, התקנה, כיוון ותחזוקה.
  • ניסיון וידע בהטמעת סרטים בנגנים, תפעול מחשבים בסביבת וידיאו.
  • ניסיון בהפעלת מערכות הקרנת וידאו לרבות חיבורי מחשב, חיווט וציודי קצה.
  • השכלה רלוונטית (חשמל / אלקטרוניקה / מחשבים) – יתרון.
  • ידע בתוכנות : אופיס ( Outlook, Word, Excel, Power-point) ועריכת וידיאו.
  • נכונות לעבודה פיזית ויכולת הרמת משאות כגון רמקולים, מקרנים וכו', כולל עבודה בגובה.
  • נכונות לשעות עבודה גמישות, כולל אירועי ערב ותורנויות סופ"ש וחגים .
  • יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות .
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה .

דרישות 1-3 הן דרישות סף

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים לכתובת: jobs71@imj.org.il
עד לתאריך 11/08/2021

 


 

מכרז פנימי חיצוני לתפקיד

עוזר/ת לאוצר המחלקה לעיצוב ואדריכלות, אגף בצלאל

היקף המשרה: 100% משרה = 40 ש"ש
מתח דרגות: 38-40

 

תיאור התפקיד:
1. סיוע לאוצר בכל תחומי אחריותו
2. עבודה מול המערכת המוזיאלית ושיתוף פעולה עם מחלקות וצוותי המוזיאון השונים
3. התכתבות ועבודה מול גורמים מקצועיים בארץ ובחו"ל, בנושאי המחלקה השונים
4. תמיכה בעבודת המחלקה (הכנה לתערוכות בארץ ובחו"ל, אוספים, מחסנים, השאלות וכו')
5. מחקר אוסף, כתיבה ומענה לשאילתות
6. קטלוג ומחשוב האוסף של המחלקה
 
 
דרישות התפקיד:
1. השכלה אקדמית בתחומי העיצוב, האדריכלות או האמנות (יתרון לבעלי תארים מתקדמים)
2. שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית – דיבור וכתיבה
3. ניסיון בהקמת תערוכות ו/או ליווי פרויקטים אוצרותיים
4. כישורי מחקר וכישורי תקשורת כתובים ומילוליים מעולים
5. יכולת ארגונית גבוהה
6. יכולת תכנון וביצוע קפדני ומדוייק
7. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
8. שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
9. ניסיון בקטלוג ורישום אוספים מוזיאליים והתמצאות בתוכנת הספיר - יתרון
10. היכרות עם עולם העיצוב והאדריכלות הישראלי והבינלאומי – יתרון
11. שליטה בתוכנות גרפיקה, CAD והדמיה ממוחשבת – יתרון
דרישות 1-2 הנן דרישות סף.

 

מועמדים העומדים בדרישות הסף ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה באמצעות דוא"ל jobs100@imj.org.il עד לתאריך 27.7.21

 


 

הודעה על משרה זמנית

גרפיקאי/ת למחלקת פרסומים

 

מתח דרגות – 38-40 בדירוג המח"ר או 17-19 בדירוג המנהלי
היקף משרה: 100%
משך המשרה: החלפה לחל"ד
בכפיפות ל: מנהלת מחלקת פרסומים

 

תיאור התפקיד:

  1. עיצוב ספרים, דפדפות והזמנות
  2. עיצוב למדיה דיגיטלית
  3. ניהול פרויקטים, כולל הבאה לדפוס

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון מוכח בעיצוב ספרים – יש לצרף קישור לתיק עבודות
  2. ניסיון בעיצוב למדיה דיגיטלית – יש לצרף קישור לעבודות
  3. שליטה מצוינת בתוכנות הגרפיות של אדובי
  4. תואר אקדמי בתקשורת חזותית
  5. ידע בux (איפיון חווית משתמש)
  6. יכולת ניהול וריכוז פרויקט
  7. יחסי אנוש טובים
  8. אנגלית ברמה גבוהה

סעיפים 1-3 הנם דרישות סף.

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים וקישורים לתיקי עבודות לכתובת: jobs40@imj.org.il עד תאריך 21/07/21

 


 

הודעה על משרה פנויה לתפקיד

מפעיל/ה ציוד אורקולי

 

מתח דרגות – 38-40 בדירוג המח"ר או 17-19 בדירוג המנהלי
היקף משרה: 100%
בכפיפות ל: מנהל המחלקה האורקולית

 

תיאור התפקיד:

  • אחריות על תפעול, הגברה, תאורה והקרנת וידיאו, סרטים ומצגות לכלל הפעילויות  והאירועים המתקיימים במוזיאון.
  • השתלבות בצוות המחלקה האורקולית וסיוע במטלות המחלקה השוטפות כגון תפעול הציוד האורקולי בגלריות, אולמות כנסים, חדרי ישיבות ועוד.
  • כיוון וכיול אמצעי הקרנה, הטמעת סרטים בנגנים, תחזוקה ותיקון יצירות חשמליות / ממוחשבות.
  • כל צורך מקצועי אחר של המחלקה האור קולית.  

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בהפעלת מערכות סאונד ותאורה באירועים וכנסים של 300 איש לפחות.
  • ניסיון וידע בפריסת מערכות הגברה ותאורה במקומות סגורים ופתוחים .
  • ניסיון בסיסי בהפעלת מערכות הקרנת וידאו לרבות חיבורי מחשב וציודי קצה .
  • ניסיון בתפעול שידורי וידיאו חיים כדוגמת Teams / Zoom כולל תמיכת משתמשים.
  • נכונות לעבודה פיזית ויכולת הרמת משאות כגון רמקולים , מקרנים וכו'
  • נכונות לשעות עבודה גמישות,, כולל אירועי ערב וסופ"ש.
  • יכולת עבודה עצמאית – "ראש גדול".
  • יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות .
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה .
  • ידע בתפעול תוכנות Office.

סעיפים 1-2 הינם דרישות סף .

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים לכתובת: Jobs43@imj.org.il  עד לתאריך 21/07/21

 


 

הודעה על משרה פנויה

מעצב/ת תערוכות

 

מתח דרגות: דרוג המח"ר 38-40
כפיפות ל: מנהלת מחלקת עיצוב תערוכות
היקף המשרה : משרה מלאה.
 

תחומי אחריות:

  • עיצוב תערוכות ומוצגים מיוחדים.
  • למידה של תוכן ומאפייני הפרויקט ועבודה מול אוצרים וגורמים נוספים במוזיאון.
  • תכנון ממוחשב בתלת מימד, הכנת שרטוטים הדמיות ופרזנטציות.
  • מתן פתרונות עיצוביים ישימים, מקצועיים וקונסטרוקטיביים.
  • הכנת תקציב ומכרזים
  • הפקה והקמת התערוכה / עבודה ופיקוח מול קבלני ביצוע

 

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמאי בעיצוב תעשייתי / אדריכלות ממוסד מוכר.
  2. שליטה מלאה בתוכנות שרטוט דוגמת Autocad
  3. שליטה מלאה בתוכנת   RHINO
  4. שליטה מלאה בתוכנת רינדור –V-Ray
  5. יכולת עיצוב, ניתוח ותכנון מורכב.
  6. שליטה מלאה בתוכנות- Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
  7. יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית טובה.
  8. יכולת אירגונית מעולה, אחריות, עמידה בלוחות זמנים ותנאי לחץ.
  9. הכרות רחבה ומקיפה של חומרים, וכן ידע בטכנולוגיות יצור ומתן פתרונות טכניים.
  10. ניסיון בעיצוב תערוכות – יתרון.
  11. עבודה בשעות לא שגרתיות בזמן הקמות בשטח.

 

דרישות 1-4 הנן דרישות סף. יש לציין השליטה בתוכנות בקורות החיים. 
היקף שעות שבועיות: 100% = 40 ש"ש          
תאריך תחילת עבודה: מיידי     

 

המעוניינים בתפקיד מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת Jobs54@imj.org.il

עד לתאריך 21/07/21

 


 

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

רכז/ת משאבי אנוש

 

מתח הדרגות:   38 – 41
אחוז המשרה:  100%
כפיפות: ראש אגף משאבי אנוש

 

תיאור תפקיד:

  • אחריות על תהליכי הגיוס במוזיאון - איתור מועמדים, הכנה למכרזים, ראיונות אישיים, ליווי המועמדים עד לקליטה.. 
  • ריכוז ותיעוד מכלול ההשתלמויות של עובדים במוזיאון  - הדרכות עובדים, השתלמויות חו"ל, הדרכות בטיחות ועוד.
  • תמיכה וסיוע בכל הנוגע למערכת הנוכחות
  • טיפול בתהליכים תפעוליים -  - הלוואות, כרטיסי איקום ועוד. 
  • גיבוי לצוות משאבי אנוש ככל שנדרש

 

דרישות תפקיד:

  • השכלה אקדמאית בתחומי התנהגות ארגונית / משאבי אנוש
  • ניסיון של שנתיים לפחות בגיוס כולל ביצוע ראיונות אישיים
  • ניסיון בתפעול הדרכות והכנת מצגות
  • ניסיון בתפעול מערכות משאבי אנוש
  • בעל/ת יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות מוחלטת
  • פוטנציאל ומוטיבציה להתפתחות משמעותית בתחומי משאבי אנוש
  • שליטה טובה מאוד בסביבת אופיס כולל אקסל, PPT
  • עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה

דרישות 1-2 הנן דרישות סף

 

המעוניינים להגיש מועמדות למשרה זו, מתבקשים לשלוח קורות חיים בצירוף תעודות השכלה לדוא"ל   Jobs41@imj.org.il  עד לתאריך  21/07/21

 


 

משרה שעתית פנויה

תמיכה טכנית ועבודות תחזוקה למחשוב אוספי המוזיאון

 

תיאור התפקיד:
  • בניית כרטיסי פרוזדור
  • עריכה דיגיטלית של תמונות לפרסום
  • קישור תמונות
  • עזרה שוטפת בתהליכי דיגיטציה ומיחשוב

 

דרישות התפקיד:

  • ידע באמנות או עיצוב
  • ידע בתוכנת Photoshop
  • הכרות עמוקה עם תוכנת ספיר
  • תקשורת בין-אישית טובה
  • שפות - אנגלית ועברית ברמה טובה מאד
 
היקף שעות שבועיות :   20
תאריך תחילת עבודה:   מיידי
 

המעוניינים בתפקיד מוזמנים ליצור קשר ישיר עם  עליזה קופיאצקי, מנהלת מחשוב אוספים בטלפון או במייל allison@imj.org.il עד לתאריך 13.7.21

 


 

מכרז חיצוני לתפקיד

מנהל/ת לקוחות

אחראי/ת על הגדלת היקף ההכנסות העצמיות של המוזיאון באמצעות הרחבת קהל הלקוחות מהארץ ומחו"ל (B2B)

 

היקף המשרה:  100%
מתח דרגות: 40-41 בדירוג המח"ר
בכפיפות למנהל/ת מחלקת אירועים

 

תיאור התפקיד

  • אחריות על תחום המכירות לקבוצות ולארגונים בארץ ומחו"ל.
  • גיבוש תכנית עבודה למכירות והוצאתה לפועל.
  • עבודה מול רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, עולם התיירות, משרדי ממשלה, ועדים וכד'.
  • אחריות על מכירות למול סוכנויות תיירות בארץ ובחו"ל לרבות השתתפות בכנסים וייצוג המוזיאון.
  • יצירה וחידוש של הסכמי שיתוף פעולה מול מוסדות, ארגונים וכד'.
  • יוזמה והובלה של פיתוח מוצרים מותאמי לקוח.
  • פיתוח ערוצי מכירה חדשים להרחבת קהלי היעד.
  • ניהול וניתוח תמונת מצב באמצעות דוחות, נתונים ומדדים ופיתוח תכניות מכירה בהתאם.
  • מכירה וליווי אירועים מיוחדים במוזיאון.
  • שותפות במשימות מחלקת האירועים. 

 

דרישות התפקיד

  1. השכלה אקדמית. יתרון לתחומי ידע רלוונטיים למוזיאון (תולדות האמנות, לימודי אמנות, תרבות, ארכיאולוגיה וכו) או לתפקיד (מנהל עסקים, שיווק, מכירות).
  2. שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה – יכולת שיחה והתכתבות עצמאית
  3. ניסיון במכירות
  4. ניסיון במכירות לארגונים  - B2B – יתרון
  5. יכולות בין אישיות גבוהות.
  6. יכולת ניתוח נתונים.
  7. שליטה גבוהה ביישומי מחשב בדגש על אקסל, PPT

סעיפים 1-2 הנם דרישות סף

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  jobs108@imj.org.il
עד לתאריך 27.07.21 בשעה 08:00 בבוקר