Close
Close

נגישות

Interface

Adjust the interface to make it easier to use for different conditions.
דרושים 2021

דרושים 2021

 

קול קורא לאיתור

מנהל/ת כללי/ת למוזיאון

יולי 2021

לצפייה בקול הקורא לחצו כאן

 


 

מכרז פנימי חיצוני לתפקיד

Webmaster

 

היקף משרה: 100%
מתח דרגות: 39-41
כפיפות: מנהל אתר ועורך תוכן

 

תיאור התפקיד

אחריות טכנית שוטפת לאתרי האינטרנט של המוזיאון

 

תחומי אחריות:

  • פיתוח ותחזוקה של אתר האינטרנט של המוזיאון ואתרי הלוויין
  • תחזוקה שוטפת ועדכוני גרסה למערכות האתר ולבסיסי הנתונים
  • תמיכה בממשקים בין האתר למערכות ארגוניות (מערכת הכרטוס, מאגרי מידע ועוד)
  • המרת עיצובים לעמודים באתר ובניית יישומים שונים
  • אחריות על אבטחת המידע והגנת הפרטיות באתר
  • ניהול הקשר עם ספקי שירות

 

דרישות התפקיד

  1. תשתיות פיתוח:

ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם אתרי דרופל 7 או וורדפרס – דרישת סף

דרופל 7 – יתרון משמעותי

  1. שפות פיתוח ותוכנות:

ניסיון של שנה לפחות בפיתוח ב-HTML, CSS – דרישת סף

  1. , JAVASCRIPT ,Excel, ASP – יתרון
  1. בסיסי נתונים:
  2. - דרישת סף

Microsoft SQL Server - יתרון

  1. ניסיון עם: Windows 2012/iis 8, Apache
  2. אנגלית ברמה גבוהה
  3. יחסי אנוש טובים ועבודת צוות

 

תהליך המיון לתפקיד יכלול בחינה מקצועית.

 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים לתיבת דואר:  jobs84@imj.org.il

עד לתאריך 08/09/2021

 


 

מכרז פנימי - חיצוני

לתפקיד עורכ/ת לשונית באנגלית במחלקת פרסומים

 
מתח דרגות :    40-42
היקף המשרה : 100%
כפיפות:  מנהלת מחלקת הפרסומים

 

תיאור התפקיד

  • עריכה לשונית באנגלית ותרגום מעברית לאנגלית של פרסומי המוזיאון וטקסטי הקיר לתערוכות.
  • ליווי לטקסטים מעריכה יסודית דרך התקנה והגהות ועד אישור לדפוס. הטקסטים כוללים קטלוגים, ספרי אוסף, כיתובי קיר לתערוכות ועוד
  • מתן שירותי עריכה ותרגום שוטפים לכלל מחלקות המוזיאון
  • העבודה בצוות הכולל אוצרים ומעצבים בתהליך הפקת קטלוגים ותערוכות.

 

דרישות התפקיד

  • אנגלית שפת-אם וברמה גבוהה מאוד, שליטה מלאה בעברית
  • ניסיון בעריכה לשונית באנגלית ובתרגום מעברית לאנגלית.
  • כישורי כתיבה, עריכה ותרגום במגוון רחב של נושאים
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשב רלוונטיות לכתיבה ועריכה, כגון WORD ו-ACROBAT
  • תואר אקדמי במדעי הרוח. תואר או תעודה בעריכה ו/או תרגום – יתרון
  • הקפדה יוצאת מן הכלל לגבי המילה הכתובה, משלב הגשת כתב היד ועד הבאה לדפוס
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
  • נכונות לעבוד בלחץ של זמן
  • שפות נוספות – יתרון

דרישות 1,2 הן דרישות סף.

תיערך בדיקה מקצועית של כישורי עריכה ותרגום

 

המעוניינים להגיש מועמדותם מתבקשים לשלוח קורות חיים למייל jobs86@imj.org.il   עד לתאריך 10/10/2021

 


 

מכרז פנימי חיצוני

לתפקיד משמר/ת חפצים אורגניים ומתכות

 
היקף המשרה :   40%
מתח דרגות :      38-40
כפיפות למנהלת מעבדת שימור חפצים אורגניים ומתכות.

 

תיאור המשרה

  1. שימור, שחזור ומחקר חומרי של חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות (פרה-היסטוריה ועד עכשווי) על פי תכנית עבודה שנתית.
  2. תיעוד מילולי וצילומי, של מצב חפצים אורגניים ומתכות באוסף- בתצוגה ובאחסון
  3. הכנת דו"חות מצב לחפצים אורגניים ומתכות בהשאלה ובשאילה
  4. עבודה עם צוות המשמרים במוזיאון ומחלקות אוצרותיות שונות

 

דרישות התפקיד

  1. תואר אקדמאי או שווה ערך (דיפלומה או תעודה מקצועית) בשימור חפצים
  2. ניסיון מוכח של 3 שנים ומעלה בשימור חפצים
  3. מיומנות גבוהה מאוד בשימור חפצים
  4. ידע מקצועי וניסיון עבודה בשימוש במיקרוסקופ בזיהוי חומרים ותהליכים טכנולוגים לייצור חפצים, והכרת תהליכי בלייה כימיים, פיסיים וביולוגיים של חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות.  במקרים מסוימים, המועמדים יתבקשו לספק תיק עבודות של פרויקטים לשימור המכיל מינימום 5 דוגמאות לטיפולי שימור ושחזור חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות בהיסטוריה.
  5. כשירות אופטית גבוהה
  6. כישורי עבודת עין/יד ברמה גבוהה
  7. יתרון בהכרה וידע בסיסי ו/או מתקדם בשימוש שיטות מחקר ואבחון מדעי ויישומיהם לשימור חפצים אורגניים ומתכות (צילומים באורכי גל שונים, שיטות זיהוי חומרים וטכניקות)
  8. ניסיון בתיעוד שימור (הן עבור דו"חות מצב והן עבור דו"חות טיפול)
  9. עבודה על פי עקרונות האתיקה המקצועית הבינלאומית
  10. שליטה בעברית ואנגלית
  11. שליטה במחשב

דרישות 1,2 הנן דרישות סף.

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות על השכלה , בצרוף תיק עבודות של פרויקטים לשימור, המכיל מינימום 3 דוגמאות לטיפולי שימור ושחזור חפצים אורגניים ומתכות מתקופות שונות בהיסטוריה ל דוא"ל jobs85@imj.org.il עד 12/09/2021

 


 

משרה חודשית ארעית

מקטלג.ת במחלקה לעיצוב ואדריכלות

 

היקף משרה: 100%
מתח דרגות: דרוג המח"ר 40 - 38
 
כפיפות לאוצר לעיצוב ואדריכלות.
תחילת עבודה אוקטובר 2021, למשך שנה.

 

תיאור התפקיד:

  • מיון ראשוני של אוספים כהכנה לרישומם באוסף המחלקה לעיצוב ואדריכלות
  • מחקר ראשוני עבור פריטים באוסף הגרפי כחלק מתהליך רישומם באוסף
  • הכנת תיק רישום וכרטיס פריט הכולל צילום, תקציר ופרטים נוספים
  • הכנת רשימות לסקר שימור וטבלאות מעקב לטיפול באוסף

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בעיצוב, אדריכלות או תולדות האמנות - דרישת סף
  • רקע או התמחות בעיצוב גרפי/טיפוגרפיה - יתרון
  • ניסיון בקיטלוג ורישום אוספים מוזיאלים - יתרון
  • ניסיון בעבודה עם תוכנת ספיר
  • שפות - אנגלית ועברית ברמה טובה

 

העומדים בדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קורות חיים ישירות ל רמי טריף במייל ramita@imj.org.il עד לתאריך 05.09.2021

 


 

מכרז חיצוני פנימי

מנהל/ת הפקות תוכן וידיאו

ריכוז ואחריות ניהולית להפקות תוכן וידאו, ובכלל זה בחירת מפיקים בפועל ואנשי מקצוע רלוונטיים אחרים, בהתאם למורכבות ההפקה ותקציבה.
 כפיפות אדמיניסטרטיבית למשנה למנכ"ל וכפיפות מקצועית ל"אוצר דיגיטל", או כל בעל תפקיד בכיר אחר שיהיה אחראי על כלל תחומי התוכן הדיגיטלי של המוזיאון ככל שימונה בהמשך. 

מתח דרגות: 41-43 בדרוג המח"ר.

 

הגדרת התפקיד

  1. ריכוז הצעות לשם הכנת תכנית הפקות תוכן וידאו (סרטים ומוצרי וידאו) עבור מחלקות המוזיאון השונות כפי שתובא לאישור צוות שיוקם בהשתתפות אוצרים ונציגי ההנהלה.
  2. הכנת  תכנית עבודה שתתייחס להצעות שאושרו על ידי הצוות האמור ותכלול בין היתר: פירוט האמצעים הדרושים, תקציב , לוחות זמנים וסדר עדיפויות. הצגת התוכנית לצוות לצורך קבלת אישור סופי.
  3. ניהול תהליך ההפקה של הסרטים תוך עמידה בדרישות איכות, תקציב ולוחות זמנים כפי שהוגדרו על ידי הצוות ,לרבות: בחירה של הצוותים המקצועיים שיעסקו בהפקת סרטי וידאו, התחקירים הנחוצים לצורך זה, כתיבת התסריט, הכנת התקציב הנחוץ לכל הפקה והבאתו לאישור הצוות האמור.
  4. הכנת נהלים, עדכון שוטף של מאגר ספקים ומומחים (מפיקים, במאים, עורכים, צלמים וכיו"ב) ,ריכוז תהליך הבקשה להצעת מחיר (בל"מ) ופיקוח ניהולי על הספקים הנבחרים.
  5. בחינת אפשרויות לשימוש וניצול של הפקות סרטי הוידאו שיאושרו על ידי הצוות גם על ידי גורמים נוספים במוזיאון שלא עסקו בהזמנת הסרטים הרלוונטיים.

 

דרישות התפקיד

  1. תואר אקדמי רלוונטי לתחומי הידע של המוזיאון או לתפקיד: אמנות, ארכיאולוגיה, תרבות, עיצוב, תקשורת, דיגיטל ועוד.
  2. ניסיון מוכח בניהול פרוייקטי תוכן.
  3. היכרות עם סביבה מוזיאלית ועולמות התוכן שהמוזיאון עוסק בהם.
  4. עבודה בסביבה מורכבת ושיתופי פעולה עם גורמים מרובים.
  5. יכולת הבעה מעולה וניסוח בעל פה ובכתב.
  6. רמה גבוהה של מיומנות ארגונית, דייקנות וקפדנות בביצוע העבודה.
  7. ראייה מערכתית , אחריות, עבודה בשעות לא שגרתיות.
  8. יכולת עמידה בלוחות זמנים צפופים.
  9. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים
  10. שליטה טובה מאוד בעברית ואנגלית.

דרישות 1-2 הנן דרישות סף

 

המעוניינים להגיש מועמדותם מתבקשים לשלוח קורות חיים למייל jobs72@imj.org.il עד לתאריך  25/08/2021

 


 

ליחידת החירום והבטחון מוזיאון ישראל, דרושים לתפקידים מגוונים במערך הביטחון והחירום:

קצינים/ות / לוחמים/ות / בוגרי/ות קורס פיקודי

 

תנאי שכר מעולים 
סביבת עבודה מתאימה לסטודנטים
אפשרויות קידום למתאימים


קורות חיים יש לשלוח במייל: meirav@imj.org.il
 


 

הודעה על מכרז חיצוני

לתפקיד טכנאי ציוד אורקולי

 
היקף המשרה : 100%
מתח דרגות – 38-40 בדרוג המח"ר או 19 – 17 בדרוג המנהלי
בכפיפות למנהל המחלקה האורקולית

 

תיאור התפקיד:

  • התקנה הפעלה ותחזוקת ציוד אורקולי
  • השתלבות בצוות המחלקה האורקולית וסיוע במטלות המחלקה כגון תליית מקרנים, מסכים, רמקולים וכו', תפעול הציוד בגלריות, עזרה בתחזוקת אודיטוריומים, חדרי ישיבות ועוד.
  • עבודה עם אוצרים, מעצבים ואומנים תוך התאמת צרכיהם ליכולות הטכניות של המחלקה, ואופציות ההקמה בגלריות המוזיאון, כולל אפיון הציוד הרלוונטי.
  • כיוון וכיול אמצעי הקרנה, הטמעת סרטים בנגנים, תפעול מחשבים בתערוכות ובחדרי ישיבות, תחזוקה ותיקון יצירות חשמליות / ממוחשבות, וכל צורך מקצועי אחר של המחלקה האור קולית.  

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בהפעלת מערכות וציוד אודיו וידיאו, כולל אפיון צרכים, התקנה, כיוון ותחזוקה.
  • ניסיון וידע בהטמעת סרטים בנגנים, תפעול מחשבים בסביבת וידיאו.
  • ניסיון בהפעלת מערכות הקרנת וידאו לרבות חיבורי מחשב, חיווט וציודי קצה.
  • השכלה רלוונטית (חשמל / אלקטרוניקה / מחשבים) – יתרון.
  • ידע בתוכנות : אופיס ( Outlook, Word, Excel, Power-point) ועריכת וידיאו.
  • נכונות לעבודה פיזית ויכולת הרמת משאות כגון רמקולים, מקרנים וכו', כולל עבודה בגובה.
  • נכונות לשעות עבודה גמישות, כולל אירועי ערב ותורנויות סופ"ש וחגים .
  • יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות .
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה .

דרישות 1-3 הן דרישות סף

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים לכתובת: jobs71@imj.org.il
עד לתאריך 11/08/2021

 


 

מכרז פנימי חיצוני לתפקיד

עוזר/ת לאוצר המחלקה לעיצוב ואדריכלות, אגף בצלאל

היקף המשרה: 100% משרה = 40 ש"ש
מתח דרגות: 38-40

 

תיאור התפקיד:
1. סיוע לאוצר בכל תחומי אחריותו
2. עבודה מול המערכת המוזיאלית ושיתוף פעולה עם מחלקות וצוותי המוזיאון השונים
3. התכתבות ועבודה מול גורמים מקצועיים בארץ ובחו"ל, בנושאי המחלקה השונים
4. תמיכה בעבודת המחלקה (הכנה לתערוכות בארץ ובחו"ל, אוספים, מחסנים, השאלות וכו')
5. מחקר אוסף, כתיבה ומענה לשאילתות
6. קטלוג ומחשוב האוסף של המחלקה
 
 
דרישות התפקיד:
1. השכלה אקדמית בתחומי העיצוב, האדריכלות או האמנות (יתרון לבעלי תארים מתקדמים)
2. שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית – דיבור וכתיבה
3. ניסיון בהקמת תערוכות ו/או ליווי פרויקטים אוצרותיים
4. כישורי מחקר וכישורי תקשורת כתובים ומילוליים מעולים
5. יכולת ארגונית גבוהה
6. יכולת תכנון וביצוע קפדני ומדוייק
7. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים
8. שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
9. ניסיון בקטלוג ורישום אוספים מוזיאליים והתמצאות בתוכנת הספיר - יתרון
10. היכרות עם עולם העיצוב והאדריכלות הישראלי והבינלאומי – יתרון
11. שליטה בתוכנות גרפיקה, CAD והדמיה ממוחשבת – יתרון
דרישות 1-2 הנן דרישות סף.

 

מועמדים העומדים בדרישות הסף ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה באמצעות דוא"ל jobs100@imj.org.il עד לתאריך 27.7.21

 


 

הודעה על משרה זמנית

גרפיקאי/ת למחלקת פרסומים

 

מתח דרגות – 38-40 בדירוג המח"ר או 17-19 בדירוג המנהלי
היקף משרה: 100%
משך המשרה: החלפה לחל"ד
בכפיפות ל: מנהלת מחלקת פרסומים

 

תיאור התפקיד:

  1. עיצוב ספרים, דפדפות והזמנות
  2. עיצוב למדיה דיגיטלית
  3. ניהול פרויקטים, כולל הבאה לדפוס

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון מוכח בעיצוב ספרים – יש לצרף קישור לתיק עבודות
  2. ניסיון בעיצוב למדיה דיגיטלית – יש לצרף קישור לעבודות
  3. שליטה מצוינת בתוכנות הגרפיות של אדובי
  4. תואר אקדמי בתקשורת חזותית
  5. ידע בux (איפיון חווית משתמש)
  6. יכולת ניהול וריכוז פרויקט
  7. יחסי אנוש טובים
  8. אנגלית ברמה גבוהה

סעיפים 1-3 הנם דרישות סף.

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים וקישורים לתיקי עבודות לכתובת: jobs40@imj.org.il עד תאריך 21/07/21

 


 

הודעה על משרה פנויה לתפקיד

מפעיל/ה ציוד אורקולי

 

מתח דרגות – 38-40 בדירוג המח"ר או 17-19 בדירוג המנהלי
היקף משרה: 100%
בכפיפות ל: מנהל המחלקה האורקולית

 

תיאור התפקיד:

  • אחריות על תפעול, הגברה, תאורה והקרנת וידיאו, סרטים ומצגות לכלל הפעילויות  והאירועים המתקיימים במוזיאון.
  • השתלבות בצוות המחלקה האורקולית וסיוע במטלות המחלקה השוטפות כגון תפעול הציוד האורקולי בגלריות, אולמות כנסים, חדרי ישיבות ועוד.
  • כיוון וכיול אמצעי הקרנה, הטמעת סרטים בנגנים, תחזוקה ותיקון יצירות חשמליות / ממוחשבות.
  • כל צורך מקצועי אחר של המחלקה האור קולית.  

 

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בהפעלת מערכות סאונד ותאורה באירועים וכנסים של 300 איש לפחות.
  • ניסיון וידע בפריסת מערכות הגברה ותאורה במקומות סגורים ופתוחים .
  • ניסיון בסיסי בהפעלת מערכות הקרנת וידאו לרבות חיבורי מחשב וציודי קצה .
  • ניסיון בתפעול שידורי וידיאו חיים כדוגמת Teams / Zoom כולל תמיכת משתמשים.
  • נכונות לעבודה פיזית ויכולת הרמת משאות כגון רמקולים , מקרנים וכו'
  • נכונות לשעות עבודה גמישות,, כולל אירועי ערב וסופ"ש.
  • יכולת עבודה עצמאית – "ראש גדול".
  • יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות .
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה .
  • ידע בתפעול תוכנות Office.

סעיפים 1-2 הינם דרישות סף .

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים לכתובת: Jobs43@imj.org.il  עד לתאריך 21/07/21

 


 

הודעה על משרה פנויה

מעצב/ת תערוכות

 

מתח דרגות: דרוג המח"ר 38-40
כפיפות ל: מנהלת מחלקת עיצוב תערוכות
היקף המשרה : משרה מלאה.
 

תחומי אחריות:

  • עיצוב תערוכות ומוצגים מיוחדים.
  • למידה של תוכן ומאפייני הפרויקט ועבודה מול אוצרים וגורמים נוספים במוזיאון.
  • תכנון ממוחשב בתלת מימד, הכנת שרטוטים הדמיות ופרזנטציות.
  • מתן פתרונות עיצוביים ישימים, מקצועיים וקונסטרוקטיביים.
  • הכנת תקציב ומכרזים
  • הפקה והקמת התערוכה / עבודה ופיקוח מול קבלני ביצוע

 

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמאי בעיצוב תעשייתי / אדריכלות ממוסד מוכר.
  2. שליטה מלאה בתוכנות שרטוט דוגמת Autocad
  3. שליטה מלאה בתוכנת   RHINO
  4. שליטה מלאה בתוכנת רינדור –V-Ray
  5. יכולת עיצוב, ניתוח ותכנון מורכב.
  6. שליטה מלאה בתוכנות- Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
  7. יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית טובה.
  8. יכולת אירגונית מעולה, אחריות, עמידה בלוחות זמנים ותנאי לחץ.
  9. הכרות רחבה ומקיפה של חומרים, וכן ידע בטכנולוגיות יצור ומתן פתרונות טכניים.
  10. ניסיון בעיצוב תערוכות – יתרון.
  11. עבודה בשעות לא שגרתיות בזמן הקמות בשטח.

 

דרישות 1-4 הנן דרישות סף. יש לציין השליטה בתוכנות בקורות החיים. 
היקף שעות שבועיות: 100% = 40 ש"ש          
תאריך תחילת עבודה: מיידי     

 

המעוניינים בתפקיד מוזמנים לשלוח קורות חיים לכתובת Jobs54@imj.org.il

עד לתאריך 21/07/21

 


 

מכרז פנימי וחיצוני לתפקיד

רכז/ת משאבי אנוש

 

מתח הדרגות:   38 – 41
אחוז המשרה:  100%
כפיפות: ראש אגף משאבי אנוש

 

תיאור תפקיד:

  • אחריות על תהליכי הגיוס במוזיאון - איתור מועמדים, הכנה למכרזים, ראיונות אישיים, ליווי המועמדים עד לקליטה.. 
  • ריכוז ותיעוד מכלול ההשתלמויות של עובדים במוזיאון  - הדרכות עובדים, השתלמויות חו"ל, הדרכות בטיחות ועוד.
  • תמיכה וסיוע בכל הנוגע למערכת הנוכחות
  • טיפול בתהליכים תפעוליים -  - הלוואות, כרטיסי איקום ועוד. 
  • גיבוי לצוות משאבי אנוש ככל שנדרש

 

דרישות תפקיד:

  • השכלה אקדמאית בתחומי התנהגות ארגונית / משאבי אנוש
  • ניסיון של שנתיים לפחות בגיוס כולל ביצוע ראיונות אישיים
  • ניסיון בתפעול הדרכות והכנת מצגות
  • ניסיון בתפעול מערכות משאבי אנוש
  • בעל/ת יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות מוחלטת
  • פוטנציאל ומוטיבציה להתפתחות משמעותית בתחומי משאבי אנוש
  • שליטה טובה מאוד בסביבת אופיס כולל אקסל, PPT
  • עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה

דרישות 1-2 הנן דרישות סף

 

המעוניינים להגיש מועמדות למשרה זו, מתבקשים לשלוח קורות חיים בצירוף תעודות השכלה לדוא"ל   Jobs41@imj.org.il  עד לתאריך  21/07/21

 


 

משרה שעתית פנויה

תמיכה טכנית ועבודות תחזוקה למחשוב אוספי המוזיאון

 

תיאור התפקיד:
  • בניית כרטיסי פרוזדור
  • עריכה דיגיטלית של תמונות לפרסום
  • קישור תמונות
  • עזרה שוטפת בתהליכי דיגיטציה ומיחשוב

 

דרישות התפקיד:

  • ידע באמנות או עיצוב
  • ידע בתוכנת Photoshop
  • הכרות עמוקה עם תוכנת ספיר
  • תקשורת בין-אישית טובה
  • שפות - אנגלית ועברית ברמה טובה מאד
 
היקף שעות שבועיות :   20
תאריך תחילת עבודה:   מיידי
 

המעוניינים בתפקיד מוזמנים ליצור קשר ישיר עם  עליזה קופיאצקי, מנהלת מחשוב אוספים בטלפון או במייל allison@imj.org.il עד לתאריך 13.7.21

 


 

מכרז חיצוני לתפקיד

מנהל/ת לקוחות

אחראי/ת על הגדלת היקף ההכנסות העצמיות של המוזיאון באמצעות הרחבת קהל הלקוחות מהארץ ומחו"ל (B2B)

 

היקף המשרה:  100%
מתח דרגות: 40-41 בדירוג המח"ר
בכפיפות למנהל/ת מחלקת אירועים

 

תיאור התפקיד

  • אחריות על תחום המכירות לקבוצות ולארגונים בארץ ומחו"ל.
  • גיבוש תכנית עבודה למכירות והוצאתה לפועל.
  • עבודה מול רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, עולם התיירות, משרדי ממשלה, ועדים וכד'.
  • אחריות על מכירות למול סוכנויות תיירות בארץ ובחו"ל לרבות השתתפות בכנסים וייצוג המוזיאון.
  • יצירה וחידוש של הסכמי שיתוף פעולה מול מוסדות, ארגונים וכד'.
  • יוזמה והובלה של פיתוח מוצרים מותאמי לקוח.
  • פיתוח ערוצי מכירה חדשים להרחבת קהלי היעד.
  • ניהול וניתוח תמונת מצב באמצעות דוחות, נתונים ומדדים ופיתוח תכניות מכירה בהתאם.
  • מכירה וליווי אירועים מיוחדים במוזיאון.
  • שותפות במשימות מחלקת האירועים. 

 

דרישות התפקיד

  1. השכלה אקדמית. יתרון לתחומי ידע רלוונטיים למוזיאון (תולדות האמנות, לימודי אמנות, תרבות, ארכיאולוגיה וכו) או לתפקיד (מנהל עסקים, שיווק, מכירות).
  2. שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה – יכולת שיחה והתכתבות עצמאית
  3. ניסיון במכירות
  4. ניסיון במכירות לארגונים  - B2B – יתרון
  5. יכולות בין אישיות גבוהות.
  6. יכולת ניתוח נתונים.
  7. שליטה גבוהה ביישומי מחשב בדגש על אקסל, PPT

סעיפים 1-2 הנם דרישות סף

 

מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל  jobs108@imj.org.il
עד לתאריך 27.07.21 בשעה 08:00 בבוקר